annor_asyiek FotoPage

By: annor asyiek

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 25-Jul-2006 00:39 Email | Share | | Bookmark
baru perasan name die panjang...



Sunday, 23-Jul-2006 16:19 Email | Share | | Bookmark
Macam2 Ayern....

Heheh...yeeehaaaaa!!!!
Yo!!!! Pheeewwwiiittt!!!!!
Let's twist again...
View all 12 photos...
Heheheh...kali ni mommy pulak yang menjadikan Ayern sebagai mangsa keboringan Mommy... Disebabkan takde ape yang Mommy nak buat weekend ni...maka inilah hasil yang Mommy dapat...


Friday, 21-Jul-2006 15:22 Email | Share | | Bookmark
Gelagat si Ayern...

Baru bangun tido...
Masih mamai lagi...
Dah mula senyum....
View all 43 photos...
HAri ni...Ayern tak berjalan ke mana2... duduk jelah kat umah ni...mommy saje perhatikan gelagat Ayern bile sehari tak keluar rumah.... macam2 memek yang die buat nak suruh orang layan die...semakin hari ayern semakin pandai nak tarik perhatian orang...makin manja... kadang2...mommy tergelak sendiri tengok gelagat anak mommy ni...Ayernla penghibur kami... Permata dan intan berlian paling berharga dalam hidup Mommy...Anugerah yang TERINDAH pernah Mommy miliki sepanjang hidup...Terima kasih atas kurniaan MU...Mommy akan menjaga harta paling berharga ni sebaik2nya...Doa Mommy agar Ayern menjadi anak yang soleh dan membanggakan Mommy & Babah satu hari nanti... Sayang Ayern!!!!UUUm mmmmmUUUaaaaHHHH!!!!!!


Friday, 21-Jul-2006 14:25 Email | Share | | Bookmark
Datuk "A"



Wednesday, 19-Jul-2006 16:42 Email | Share | | Bookmark
Jalan2 4

Alahai cucu Tok Abah ni...
Buah hati Tok Abah...
Manjele tu...
View all 7 photos...
Kali ni Ayern ikut Tok Abah ngan Babah pegi lawyer...nak settlekan pasal umah kat Bertam...


[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net